Математика є наукою, вивчення якої неможливе без постійного розвитку, руху вперед у пізнанні нових тем. На цьому шляху є кілька етапів, які по-новому відкривають математику або демонструють абсолютно нові її сторони. І ця вправа – саме з таких переламних моментів. Справа в тому, що у ході її виконання дитина тренуватиметься знаходити протилежні цілі числа. Досі учень працював лише зі звичайними цілими, такими, що на числовій прямій знаходяться після нуля. Окрім них існують й ті, що знаходяться по інший бік від нуля. Вони називаються відʼємними числами. Перед ними завжди слід писати мінус, який і позначає їхнє місцезнаходження на числовій прямій. Протилежними є числа, які відрізняються одне від одного саме наявністю такого знаку. Якщо уявити собі числову пряму, то протилежні числа будуть знаходитись на однаковій відстані від нуля, але по різні боки від нього. Наприклад, число «-8» і число «8» є протилежними. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься шукати та вибирати такі числа. На екрані перед учнем міститься робоча зона з кількома числами, що розташовані у стовпчик. З іншого боку є порожні клітинки. Туди слід внести числа, протилежні до наведених. Якщо учень бачить відʼємне число, то у паралельній клітинці вводить аналогічне звичайне, якщо у клітинці звичайне (додатне), то у паралельну слід ввести відʼємний аналог. Якщо одне число є цілим, то протилежне до нього теж обовʼязково є цілим і виглядає точно так само, просто має інший знак. Хоча перед звичайними числами знак «плюс» не ставиться, ми розуміємо, що він там є. Варіанти, серед яких треба вибрати потрібні числа, щоб підставити у стовпчик, знаходяться під робочою зоною.
Учень/учениця: розуміє, що таке модуль числа, протилежні числа, цілі числа.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.