Тепер дитина знає, що окрім звичайних для неї додатних, є також відʼємні числа, тобто такі, котрі знаходяться на числовій прямій по той бік відносно нуля. Відʼємні числа є фактично відображенням додатних: їх так само є безкінечна кількість, їхній порядок такий самий, просто рух прямої від нуля йде в іншу сторону. Але варто зважати на те, що відʼємні числа віддаляються від нуля, отже чим більше число зі знаком «мінус», тим воно фактично є меншим, а чим додатне число є більшим, тим більшу кількість воно означає. Однак, у всьому іншому відʼємні числа тотожні з додатними. Наприклад, серед них так само можна знайти кратні до певного іншого числа. На екрані перед учнем міститься зображення частини числового променя з раціональними числами. На кожному етапі міститься зображення іншої частини прямої, наприклад, там, де є лише відʼємні числа або лише додатні або частинка прямої з ними обома і нулем, що розділяє ці види чисел. Над зображенням міститься формулювання завдання, де називається критерій відбору чисел. Наприклад, треба вибрати всі числа, кратні трійці. Учень знає, що кратне трійці число має бути для нього таким діленим, котре не дасть в результаті остачі, а замість цього дасть цілу частку – і не важливо, чи є перед нею знак «-», чи ні. Тобто «-9» є кратним для трійки, як і «9». Учень аналізує кожне з чисел, котрі потрапили у опрацьовану ділянку прямої, не зважаючи на знак. Виділивши всі потрібні числа, дитина проходить на наступний етап завдання, де треба буде використати новий критерій відбору.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.