Математична наука розвивається протягом багатьох століть – і це лише у відомій історії людства часів, з яких до нас дійшли писемні згадки. Тож не дивно, що ще стародавні математики знайшли деякі хитрощі, які значно спрощують виконання тих чи інших дій. Зокрема, Ератосфен, давньогрецький славетний математик, знайшов досить простий і водночас дієвий алгоритм пошуку простих чисел, який і пропонується вивчити дитині у ході виконання цього завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення робочого поля з кількома трицифровими різними числами. Над робочою зоною є формулювання завдання, де вказується обʼєкт пошуків, наприклад, треба знайти числа, кратні двійці або лише складені числа – тобто такі, які не є простими і можуть ділитись не лише на себе та одиницю, а й на інші числа. Наприклад, кратними двійці є всі парні числа, а для того, щоб знайти числа, які кратні трійці, треба скласти всі цифри, що входять до складу числа і розділити на «3». Якщо вдається знайти частку без остачі, початкове число кратне «3». Щоб знайти число, кратне пʼятірці, слід проаналізувати його розряд одиниць. Якщо там «0» або «5», то число кратне пʼяти. Під набором чисел надається підказка в якості списку простих трицифрових чисел, однак, користуватись нею слід у крайньому випадку. Пошук чисел, кратних двійці, трійці, пʼятірці є етапами застосування «Решета Ератосфена» (з метою пошуків простих чисел у певній амплітуді), які у цій вправі мають формат окремих її етапів. Таким чином дитина поступово запамʼятовує весь набір дій, потрібний для того, щоб відшукати прості числа на певному проміжку числової прямої, що їй знадобиться в майбутньому у випадках, коли підказок вже не буде.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.