Тема відсотків є важливою для повсякденного використання у побуті завдяки тому, що вона дуже часто використовується у розчинах – а з ними стикається і будівельник, і кухар, і господиня. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з розчинами різних речовин, які вказуються у відсотках. При цьому учень не просто знайомитиметься з розчинами, а виконуватиме з ними певні дії для того, щоб їх результат відповідав кулінарним вимогам. На кожному етапі міститиметься нова задача, де вказується початковий обʼєм тої чи іншої речовини та наявність у ній домішків у відсотках. Дитині пропонується змінити кількість речовини, додавши до неї іншу таким чином, аби цей відсоток змінився так, як це вказано у завданні. Учень має самостійно вирахувати, скільки треба додати води або іншого інгредієнту до цього розчину. Кожна задача супроводжується ілюстраціями, які цього разу грають більшу роль, ніж просто прикраса до вправи. Поряд міститься малюнок мірного стакану або іншого подібного посуду, де можна виміряти кількість речовини, яку треба додати. Школяр виділяє той обʼєм, який згідно з результатами його обчислень треба використати. Коли дитина фіксує відповідь на малюнку, то проходить на наступний етап, де зіштовхнеться з іншим рецептом та новою задачею. Наприклад, відомо, що спочатку розчин мав «20%» солі, але це забагато. Якщо спочатку обʼєм розчину складав «1 літр», то скільки треба додати води, щоб кількість солі зменшилась до «5%»? Відповідь – «3 літри», аби всього їх було «4 літри», адже збільшивши обʼєм вдвічі, солі стане вдвічі менше. Відповідно, треба збільшити обʼєм в чотири рази, щоб зменшити кількість солі на стільки ж.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.