Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа є одним із завдань, які тренують навички роботи з простими числами. Деякі з них є досить вузькоспеціалізованими і залишаються у використанні лише у вправах у рамках даної теми, інші залишаються корисними й поза нею. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розкладати числа на прості множники, використовуючи власні знання теми кратності та чисел, які можна розділити лише на себе самих та на одиницю. На екрані дитина бачить набір чисел, які перемножені між собою. Необхідно знайти той набір множників, який є результатом розкладання на множники певного числа, вказаного у формулюванні завдання, яке знаходиться над робочою зоною з ними. При цьому абсолютно всі ці множники мають бути саме простими числами. Серед усіх варіантів лише один підходить для того, щоб при перемноженні названих компонентів давати саме те число, яке опрацьовує дитина. Наприклад, треба розкласти на прості множники число «12». Учень памʼятає, що найменшими простими числами є «2» та «3». Також дитина знає, що «12» є числом, яке залишається кратним трійці, четвірці і двійці. Відповідно його можна розкласти на множники «3х4», однак «4» не є простим числом. Тим не менш, і четвірку можна розкласти на прості множники, тож в результаті правильним варіантом буде «3х2х2». Дві перемножені між собою двійки зображуються як двійка в квадраті. Коли школяр вибирає той набір простих множників, який дає у добутку вказане у завданні число, то проходить на наступний етап завдання, де аналогічним чином треба опрацювати інший добуток. Крім тренування роботи з простими числами, користь від цієї вправи ще й у тому, що в ході її виконання дитина знайомиться з числом у квадраті (перемноженого на себе) та числом у кубі (перемноженого на себе двічі типу «3х3х3»).

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.12
Розкладаємо число на прості множники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися