Ця вправа є одним із завдань, які тренують навички роботи з простими числами. Деякі з них є досить вузькоспеціалізованими і залишаються у використанні лише у вправах у рамках даної теми, інші залишаються корисними й поза нею. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розкладати числа на прості множники, використовуючи власні знання теми кратності та чисел, які можна розділити лише на себе самих та на одиницю. На екрані дитина бачить набір чисел, які перемножені між собою. Необхідно знайти той набір множників, який є результатом розкладання на множники певного числа, вказаного у формулюванні завдання, яке знаходиться над робочою зоною з ними. При цьому абсолютно всі ці множники мають бути саме простими числами. Серед усіх варіантів лише один підходить для того, щоб при перемноженні названих компонентів давати саме те число, яке опрацьовує дитина. Наприклад, треба розкласти на прості множники число «12». Учень памʼятає, що найменшими простими числами є «2» та «3». Також дитина знає, що «12» є числом, яке залишається кратним трійці, четвірці і двійці. Відповідно його можна розкласти на множники «3х4», однак «4» не є простим числом. Тим не менш, і четвірку можна розкласти на прості множники, тож в результаті правильним варіантом буде «3х2х2». Дві перемножені між собою двійки зображуються як двійка в квадраті. Коли школяр вибирає той набір простих множників, який дає у добутку вказане у завданні число, то проходить на наступний етап завдання, де аналогічним чином треба опрацювати інший добуток. Крім тренування роботи з простими числами, користь від цієї вправи ще й у тому, що в ході її виконання дитина знайомиться з числом у квадраті (перемноженого на себе) та числом у кубі (перемноженого на себе двічі типу «3х3х3»).
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.