Рівняння часто можуть бути великими, а крім того вони можуть містити й різні математичні дії та вирази, що знаходяться по обидва боки від «=». Ця вправа, як і попередні, теж має свої особливості, однак, вони спрямовані не стільки на те, щоб розважити дитину за допомогою ігрового аспекту, скільки на те, щоб допомогти учню розвʼязати дійсно великі рівняння, які є обʼєктом вивчення у цьому завданні. Отже, на екрані міститься зображення рівняння – нового для кожного наступного етапу. Воно дійсно велике: містить досить великі, багаточислові вирази по обидва боки від знаку рівності; кожен вираз до того ж має й кілька математичних дій. Під початковим рівнянням у стовпчик зображено вирази, які ілюструють своєрідний шлях до знаходження кореня. Таке велике рівняння дуже складно вирішити подумки, відразу. Справа в тому, що невідомий член ховається за літерою, яка може знаходитись будь-де та грати різноманітні ролі у всіх елементах рівняння. Відповідно, для того, щоб знайти корінь, треба, преш за все, визначити саме послідовність дій. Кожен наступний вираз вниз – новий крок у цьому. Однак, виконання дій показано не повністю – у цих виразах є немало порожніх клітин, які треба заповнити числами, що являють собою результат першого кроку до знаходження кореня. Дитина співвідносить початкове рівняння з наступним «поверхом», заповнює порожні клітинки – і таким чином рухається вниз, поки не залишить лише сам невідомий член. Дізнавшись, яким числом він є, учень проходить на новий подібний етап. Ця вправа є досить простою, хоча на кожному етапі й знаходиться немало числових виразів, адже головне тут – слідкувати за послідовністю дій. На кожному етапі поряд із рівнянням буде персонаж, який додає завданню інтерактивності.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.