Таблиця множення, з якої дитина починала своє знайомство з цією темою в рамках математичної науки, опрацьовувала лише числа у першій десятці – і все рівно вона мала досить багато елементів, щоб учневі довелось приділити вивченню цієї таблиці відносно багато часу. Коли школяр починає опрацьовувати двоцифрові числа, то створення таблиці множення з ними є недоцільним, бо елементів вже надто багато, та й множення виконується порозрядно, а тому необхідність у такій таблиці відпадає – знань і так вдосталь. Однак, іноді такий формат подачі інформації все ж використовується, зокрема, і в цій вправі. Таблиця тут для того, щоб навчити дитину множити числа швидко. На екрані перед учнем міститься зображення такої таблиці, яка за розташуванням елементів опрацювання подібна до таблиці множення: всі стовпчики мають на вершинах по одному числі – першому множнику; кожен рядок починається з іншого числа – другого множника. Відповідно, клітинка, де вони пересікаються, містить добуток цих чисел. Числа, з якими доведеться працювати дитині, більші, ніж у таблиці множення. Наприклад, таблиця пропонує помножити двоцифрові числа на одноцифрові. Більшість клітинок у ній вже заповнені числами, однак, немало і порожніх. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб заповнити їх. Дитина шукає порожню клітинку, після чого знаходить, у якому рядку і якому стовпчику вона належить і відповідно добуток яких двох множників там має бути. Після цього слід зорієнтуватись за навколишніми клітинками, де добутки є. Коли школяр заповнює всі порожні клітинки таблиці, то проходить на новий етап, де треба буде виконати дію множення з іншими числами.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.