Множення є однією з основних математичних дій разом із додаванням відніманням та діленням. Наразі дитина вже досить просунулась у вивченні множення, щоб виконувати його з досить великими числами, вивчати звʼязки множення з іншими діями та математичними одиницями, вивчати тему кратності тощо. При цьому необхідно, щоб школяр розумів: множення є тою математичною темою, яка є актуальною та важливою для використання у повсякденному житті. Саме для того, щоб продемонструвати це, й існують вправи, які мають сюжетну основу, і це завдання – одне з таких. На екрані перед учнем міститься зображення робочого поля зі стовпчиком блоків. Поряд – будівельник з інструментами, якому школяр має допомогти збудувати стіну з цих блоків. Наявність цього персонажа й перетворює завдання на розвиваючу інтерактивну гру. Коли дитина наводить курсор або палець (в залежності від того, з якого пристрою школяр виконує завдання) на порожню частину робочого поля, між ним та стовпчиком блоків зʼявляються інші. У формулюванні завдання вказується, скільки загалом блоків має бути у стіні. Школяр аналізує, скільки їх у стовпчику, після чого ділить загальну кількість блоків на це число і отримує кількість стовпчиків, які треба отримати. Наприклад, якщо у одному стовпчику два блоки, а у стіні їх загалом має бути «20», то число стовпчиків дорівнює десятьом. Коли школяр будує стіну такого розміру, як треба, то проходить на наступний етап, де допомагатиме іншому будівельнику. На новому рівні зміниться не лише кількість блоків у стіні, яку слід збудувати, а й їхнє число у одному стовпчику. При цьому дитина має розуміти: загальна кількість блоків є добутком з одного боку і кратним числом для кількості блоків у стовпчику – з іншого.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.