Одна з нових для дитини тем, знайомство з якими лише починається, це функція. В математиці функція – це правило, яке визначає, що кожному елементові з першої множини ставиться у відповідність лише один елемент другої. Перша множина в такому випадку називається областю визначення, а друга – образом функції або цільовою множиною. Для розуміння ця тема є досить складною, адже вона мало перегукувалась із попереднім матеріалом, тож вимагає особливої уваги від учня. Ця вправа відкриває низку завдань, присвячених цій темі. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься складати функцію за описом. На екрані міститься робоча зона з каркасом для функції. Учень має нагоду відразу ознайомитись з форматом її зображення. Також є додатковий персонаж, який складає компанію дитині. Цей герой має урізноманітнити завдання та зробити його більш цікавим. Над каркасом функції міститься її опис. Там вказуються як її елементи, так і відносини, які між ними мають бути. Елементи, які претендують на своє місце у функції, знаходяться під її каркасом. Учень має уважно прочитати її опис, після чого перенести потрібні елементи до каркасу. Необхідно враховувати, що претендентів більше, ніж потрібно, тож школяр буде перед вибором. Крім того, необхідно також зважати на положення елементів, а також на дії, які описані у формулюванні завдання. Тому дитина переносить не лише числа, а й знаки, що означають додавання, віднімання, множення та ділення. Коли учень складе функцію за описом, то пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій, але опис, звісно, буде іншим, як і варіанти.