Тепер дитина знає про існування відʼємних чисел, тобто таких, які знаходяться по інший бік від нуля на числовій прямій. Важливо, щоб дитина розуміла: такі числа не просто є обʼєктом вивчення ще однієї теми; вони дійсно принципово відрізняються від того, що дитина вчила досі, розширюючи можливості математики буквально вдвічі. Тим не менш, попри актуальність та користь, яку ці числа можуть принести, досить складно зрозуміти їхню природу: якщо «нуль» означає відсутність умовних предметів, то що може означати «-4» або «-56 005»? Саме тому звичайні числа, як цілі, так і дробові, називають раціональними – адже вони дійсно можуть бути використані для того, щоб вказати кількість реально існуючих предметів. І у ході виконання цього завдання дитина опрацює їх саме з такої точки зору. На екрані перед учнем міститься зображення робочого поля, в якому міститься набір з різних чисел. Вони відрізняються не лише за цифровим складом, а за належністю до того чи іншого виду. Будуть представлені всі відомі дитині різновиди чисел: цілі (як малі, так й багатоцифрові), дробові (звичайний та неправильний дріб, мішане число та десятковий дріб із різним складом); будуть також і відʼємні числа. Під цією робочою зоною знаходиться пара порожніх ділянок, які належать тим чи іншим персонажам, наявність яких додає вправі більшої інтерактивності. У формулюванні завдання вказано, яка з цих зон кому належить та як треба розприділити числа, що є на екрані. При цьому опрацювати треба завжди лише раціональні числа, тобто такі, перед якими нема мінусу. Коли дитина розприділяє ці числа по потрібним робочим зонам, то таким чином й структурує власні знання про них, і при цьому також запамʼятовує: раціональні числа у своєму різноманітті відрізняються від відʼємних.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.