Є кілька корисних та досить цікавих властивостей множення, і якщо попереднє завдання було присвячено розподільній властивості, то це дає змогу натренувати учня у використанні так званої сполучної властивості множення, яка є не менш корисною з практичної точки зору і не менш цікавою з академічного погляду. Загалом вона досить схожа на переставну властивість, яка є в свою чергу досить простою для розуміння. Сполучна властивість йде трохи далі у розумінні цих правил. Якщо взяти вираз множення з двома числами, потім забрати його у круглі дужки, позначивши його як той, дію якого треба виконати в першу чергу, а після цього помножити цей вираз, а точніше його результат, ще на одне число, то маємо наступну картину: множники можна вільно змінювати місцями, забираючи один із дужок та замінюючи його тим, що знаходиться поза дужками – і добуток все рівно залишиться таким самим. Тобто, якщо множників три, абсолютно не істотно, в якому порядку вони знаходяться, яка пара чисел опрацьовується першою, дія між якими числами відбувається у першу чергу – завжди результат однаковий. І у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити приклади такого правила. На екрані перед учнем міститься зображення кількох виразів із дією множення. Школяр має вибрати ті, які ілюструють сполучну властивість множення, описану вище. Відповідно, будь-які вирази, що містять не лише множення, а й інші дії, не підходять. Коли учень вибере потрібні приклади, то пройде на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, але опрацюватиме вже інші вирази. Ця властивість є корисною, адже дозволяє, маючи справу з дійсно великими виразами із множенням, перемножити ті числа, працювати з якими простіше, аби вже їх добуток помножити на ті числа, що залишились.
Учень/учениця: розуміє, що таке властивості додавання і множення раціональних чисел.