Коли дитина працює з дробами, то досить часто їй доводиться вдаватись до додаткових дій для того, щоб знайти відповідь на те чи інше питання або розвʼязати задачку. В результаті дріб, який є відповіддю на завдання, може бути досить масивним, або просто неправильним. Традиційно в такому випадку дроби спрощують або перетворюють на інші, аби привести їх до максимально зрозумілого та зручного для подальшої роботи вигляду. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити саме це. Паралельно школяр закріпить практичні навички виконання різних математичних дій з дробами та побачить, коли саме спрощення необхідне та який фінальний вигляд результату прикладу є оптимальним. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу з дробами – нового для кожного етапу. Для того, щоб виконати дію, описану у прикладі, необхідно вдатись до того чи іншого ускладнення. Наприклад, якщо йде мова про додавання двох дробів із різними знаменниками, то їх необхідно призвести до спільного значення, помноживши обидва дроби відповідним чином. Наприклад, якщо знаменник першого дробу – сімка, а другого – трійка, то спільний знаменник є число «21» (найменше спільне кратне, знання яких також закріплюється у цьому завданні і виводиться на практичну площину), перший дріб треба помножити на «3» (і чисельник, і знаменник), а другий – на «7». Коли ж вдасться виконати дію додавання, залишивши знаменник «21», необхідно перевірити, чи можна щось зробити з таким дробом. Якщо чисельники і знаменник мають спільний дільник, цим треба скористатись і розділити дріб на це число. Якщо ж дріб є неправильним, то необхідно розділити чисельник на знаменник отримавши або ціле число, або мішане число з цілим та дробовим компонентами.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.