Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Досі дитина виконувала різноманітні завдання з виразами, що мають як коефіцієнт, так і змінні (тобто буквений та числовий компоненти) найпростішого виду. Школяр звик до виразів такого роду. Ця вправа переходить на новий рівень опрацювання цієї теми, адже концентрує увагу учня на тому, що є для таких виразів важливим з практичної точки зору – на спрощення. Коли дитина має справу з виразами, що містять лише числа та певний набір математичних дій, то цілком можливо знайти результат цих дій – остаточну суму, або різницю, добуток або частку. Однак, якщо у виразі є літери, але невідомо, чому він дорівнює, знайти числа, що ховаються за цими буквами, не вийде – адже вони не мають конкретного значення. Єдине, що залишається – це виконати спрощення, тобто виконати всі інші дії, які не повʼязані з цією змінною безпосередньо. При виконанні спрощення застосовуються різноманітні закони та властивості тих чи інших математичних дій. Необхідно також звертати увагу на знак перед числом або виразом: у них часто зустрічаються додатні та відʼємні математичні одиниці. На екрані перед школярем міститься один такий вираз – новий для кожного наступного етапу завдання. Мета дитини полягає у тому, щоб максимально спростити цей вираз, довівши його до того мінімуму, де наступною дією мав би бути вже пошук змінної. Учень аналізує вираз комплексно, а разом із тим опрацьовуючи елементи виразу послідовно. Наприклад, якщо в такому виразі є пара прикладів, що знаходяться кожен у своїх круглих дужках, то школяр має звернути увагу й на наявність спільних компонентів у цих прикладах, й на те, який саме знак знаходиться перед кожним із них. Варіанти знаходяться під виразом. Дитина аналізує їх, користуючись ними, як орієнтирами, та вибирає правильний.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.4
Спрощуємо вираз
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися