Як вже було згадано у завданні, де дитина знайомилась з вимірюванням температури, існує кілька окремих систем для цього, як є окремо система з метрами та з футами для вимірювання довжини. У ході виконання цього завдання школяр буде тренуватись переводити градуси по Цельсію в градуси по Фаренгейту або навпаки – в залежності від конкретного рівня завдання. На екрані перед учнем є зображення робочої зони, де міститься неповна рівність. Температура по одній з цих систем вже є вказаною, тоді як по інший бік від знаку рівності міститься порожня ділянка, куди необхідно вписати результат обчислень. Складність виконання цієї вправи полягає у тому, що з певних причин зробити це переведення складніше, ніж перевести дюйми в сантиметри. Не достатньо просто дізнатись, яка одиниця є умовно «більшою» та помножити на потрібний коефіцієнт. Необхідно використати формулу. Біля робочої зони з рівністю міститься активна кнопка зі знаком питання. Коли школяр її натискає, на екрані зʼявляється потрібна формула. Користуватись цією підказкою можна досить часто, адже формула, хай і не надто складна, все ж не є простою для дитини, яка досі з такими конструкціями не мала справу. Важливо, що переведення градусів з однієї системи в іншу супроводжується досить серйозними обчисленнями: відбувається робота з цілими та дробовими числами з різними діями. В результаті може зʼявитись ціле або дробове, додатне або відʼємне число. Для того, щоб скористатись формулою, необхідно те число, яке є в наявності, підставити на правильне місце – або замість літери «С», що означає «Цельсій», або замість літери «F», яка означає «Фаренгейт». Коли школяр вписує результат обчислень у рівність, то проходить на новий етап до іншого випадку переведення.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.