Степінь – тема досить цікава завдяки своїй варіативності. Степені можуть виражатись у вигляді різних чисел, при цьому з їхньою допомогою можна значно спростити роботу з числами, а також виконувати окремі дії, у чому дитина переконалась у ході виконання попередніх завдань. Крім того, існують й степені з відʼємними показниками. Вони використовуються досить рідко, але для всебічного розуміння цієї теми опрацювати їх необхідно, чим і займеться учень у цій вправі. На екрані перед дитиною міститься зображення робочої зони з кількома піднесеними у степінь числами. Особливим для учня буде те, що всі показані степені є відʼємними. По інший бік від знаку рівності знаходяться порожні клітинки. Учень має вибрати з-поміж варіантів чисел, що знаходяться поза межами робочої зони, ті, які означають ці числа в степенях. Школяр має пригадати, що число підноситься до відʼємної степені тоді, коли одиницю ділять на це ж число у цій же, але додатній степені. Наприклад, якщо двійка піднесена до степені «-3», то це означатиме дріб з одиницею в чисельнику та вісімкою (три перемножені між собою двійки) на місці знаменника. Варіантів для підбору, які претендують на місця в порожніх клітинках, більше, ніж цих клітин, тож учню слід бути уважним і самостійно виконати всі перетворення та обчислення, не орієнтуючись на варіанти. Коли дитина заповнює всі порожні клітинки потрібними дробовими числами (або цілими, якщо це можливо для даного прикладу), то проходить на новий етап, де треба буде аналогічним чином опрацювати новий набір чисел, які було піднесено у відʼємну степінь – кожен у свою. Ця вправа дає цінний досвід роботи з відʼємними степенями, що стане корисним у майбутньому.