Безліч різноманітних дій дитина вже робила з використанням мішаних чисел. Однак, попри різноманітний формат завдань здебільшого вони зводились до порівняння, хоча школяр вже вивчив, як саме слід додавати ці числа. Тепер, у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити різницю, тобто результат віднімання двох мішаних чисел. Важливо розуміти, що правила взаємодії дробового й цілого компонентів у цьому випадку такі самі, як і з додаванням. Змінюється лише вектор дії – замість збільшення числа шляхом поєднання двох чисел, необхідно знайти різницю між більшим та меншим. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу, який містить два мішаних числа. Числа різні на кожному етапі, а от дія одна й та сама – віднімання. Також на екрані є пара персонажів. Кожен із них тримає свій варіант відповіді. Дитина має вибрати правильний та винагородити того героя, який тримає саме його, передавши йому, скажімо, морозиво. Для цього школяр сам виконує віднімання. Спершу опрацювати слід дробовий компонент. Знаменники чіпати не слід, якщо вони однакові у зменшуваному та у відʼємнику. Тоді треба лише відняти від чисельник зменшуваного чисельник відʼємника. якщо ж знаменники різні, то спершу їх треба звести до спільного, помноживши обидва дроби на такі числа, щоб знаменники були однаковими і вже після цього віднімаючи чисельники. Окремо віднімаються цілі числа. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати дію віднімання з новою парою мішаних чисел. Здебільшого всі випадки тут досить прості. Учень має бути уважним, аби не забути про цілу частину мішаного числа, опрацювавши дробову або навпаки – варіанти відповіді досить схожі.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.