Додавання – одна з основних математичних дій. З нею дитина познайомилась ще на початку свого шляху опанування математичної науки. У додавання є певні властивості, які є вкрай важливими для розуміння цього процесу, а також – для практичного використання. У ході виконання цього завдання дитина нагадає собі ці властивості та познайомиться з випадками, коли вони використовуються у виразах із буквеними символами. На екрані перед учнем є зображення математичного виразу, що містить змінні та коефіцієнт (або й два). У цих виразах може бути кілька членів, але дія лише одна – додавання. Виразів два, і між ними – знак рівності, що демонструє використання однієї з властивостей додавання. Наприклад, нею є переставна властивість, яка означає, що доданки порядок доданків не є важливим для суми, тобто «3х+4=4+3х» тощо. Також є сполучна властивість додавання, яка стверджує, що порядок виконання додавання не має значення. Тобто якщо в круглих дужках міститься вираз з додаванням, а до них додається ще одне число, то його можна поміняти місцями з будь-яким доданком всередині дужок – і сума не зміниться. Отже, завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розпізнати випадок використання кожної з цих властивостей. Для цього учень аналізує пару виразів, які бачить перед собою, концентруючи увагу на тому, як змінились елементи першого прикладу. Властивості додавання називаються під парами виразів, і дитина має вибрати потрібний варіант, щоб пройти на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Кожного разу змінюватиметься не лише описувана властивість, а й приклад – вони можуть бути то більшими, то меншими, з різними числами та літерами.
Учень/учениця: розуміє, що таке властивості додавання і множення раціональних чисел.