Школяр вже знає, що числова пряма може рухатись в обидва боки безкінечно довго, і що кожному додатному числу відповідає відʼємне, тобто таке, що знаходиться на однаковій з ним відстані на числовій прямій, але з іншого боку. Відʼємне число менше нуля, додатне – більше. У ході виконання цього завдання дитина на практиці вивчить та закріпить важливе правило їх опрацювання. Воно досить просте: при перемноженні чисел із різними знаками добуток завжди є відʼємним числом; якщо два числа при множенні мають однаковий знак, то добуток є додатним. Тобто, якщо «4» перемножити на «-4», то в результаті буде «-16». А от якщо перемножити «5» та «5» або «-5» та «-5», то в обох випадках буде «25». Найбільш ефективно закріпити це правило вдається за допомогою вивчення степенів. На екрані перед дитиною міститься зображення таблиці, в кожній клітинці якої міститься число, піднесене до степеня. Число може бути як додатним, так і відʼємним. Якщо перед числом стоїть «мінус», то воно забирається у круглі дужки і вже до них дописується цифра-степінь. Для того, щоб числа не змішались, використовується таблиця, де інформація вдало структурована, а крім того, вона виконана у різних кольорах, як і числа. Над нею міститься формулювання завдання, де вказано, які саме поля таблиці треба виділити. Наприклад, необхідно виділити лише поля зі степенями, значення яких є відʼємним, або навпаки – додатним. Учень послідовно аналізує кожне поле, враховуючи як знак перед числом, так і ступінь. Наприклад, якщо у третю ступінь піднесено число «-4», то учень розуміє: добуток матиме знак «мінус», адже три відʼємні четвірки треба перемножити між собою, тобто «16х(-4)». А от додатна четвірка, піднесена до третього ступеня дала б додатний результат.