Дроби – це окрема і досить велика тема математики, яка вимагає особливої уваги учня. Однак, і в контексті розмови, присвяченої математичним діям, про дроби слід поговорити окремо, адже одна з їх особливостей полягає у тому, що дії додавання, віднімання, множення та ділення з ними виконуються зовсім не так, як зі звичайними цілими числами. Причина цього криється у характері дробів: дріб – це частина цілого, де знаменник означає, на скільки рівних частинок це умовне ціле було розбито, а чисельник – кількість цих частин, яку «взяли» або просто виділили. Щоб додати звичайні дроби, що мають однакові знаменники, треба додати лише чисельники, а знаменники не чіпати. Це стосується і віднімання. Якщо ж знаменники різні, то шляхом множення дробів на потрібне число, їх треба привести до спільного знаменника, і вже після цього тими чисельниками, що зʼявляються в результаті такого множення, виконувати додавання або віднімання. Множення виконується більш звичним шляхом, однак до того, як чисельники та знаменники перемножити між собою, дроби завжди неодмінно треба спростити, причому хрест-навхрест. А от ділення з дробами у звичайному сенсі цього слова не виконується взагалі. Натомість один з дробів «перевертається» і відбувається те ж множення – і теж зі скороченням. У ході виконання цього завдання дитина на практиці закріпить вміння виконувати ці дії з дробами. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу з кількома дробами. Остаточний результат вже є в наявності. Необхідно лише, проаналізувавши приклад, вставити у порожні клітинки потрібні математичні символи, які розміщено під виразом. Коли школяр це зробить, то таким чином доповнить і завершить приклад – і зможе перейти на новий етап до іншого подібного виразу.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.