Температура навколишнього середовища або ж температура тіла – це явища, які не просто можна, а й важливо вміти правильно вимірювати. Для цього використовуються спеціальні засоби: термометри та градусники. В середині цих засобів знаходиться чутлива до зміни температури речовина, яка змінює свій обʼєм навіть при найменших коливаннях тепла, піднімаючись або опускаючись вздовж спеціального температурного стовпчика. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься за допомогою термометра визначати температуру, тобто зчитувати дані. На екрані перед школярем міститься нове зображення термометра для кожного наступного етапу завдання. Учень бачить, на якій висоті знаходиться стовпчик. Те, якого числа на термометрі сягає стовпчик, і є температурою. Термометр схожий на числову пряму, яка має відрізки, що йдуть від нуля в обидві сторони, адже температура може бути як плюсовою, так і мінусовою. Нуль – орієнтир, і цією температурою було визначено момент, коли вода починає замерзати. Більш холодна температура позначається числами зі знаком «мінус», а більш тепла – зі знаком «плюс». Одиниці виміру температури називаються градусами, і їх є кілька різних видів. Під термометром є порожня клітинка, куди треба вписати показники температури. Коли школяр це робить, то проходить на новий етап. Кожен рівень супроводжується ілюстраціями, досить деталізованими й приємними естетично, а головне – корисними, адже вони підказують, якою є температура: плюсовою чи мінусовою. Рухаючись між етапами, дитина закріплює на практиці свої знання з цієї теми, щоб в майбутньому без проблем дізнаватись про температуру на вулиці, дивлячись на термометр, тож це завдання корисне для повсякденного життя.
Учень/учениця: наводить приклади додатних та від’ємних чисел.