Просте число може мати лише пару дільників: його можна розділити на одиницю та на самого себе. Відповідно, складеним є число з будь-якою іншою кількістю дільників. У ході виконання цього завдання дитина буде опрацьовувати числа саме з точки зору кількості дільників, які властиві для них. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони, яка оформлена як шкільна дошка. На ній є кілька чисел, що можуть знаходитись у різних кутках дошки або в її центрі. Над дошкою – формулювання завдання, де вказана мета пошуків. Наприклад, треба знайти числа з однаковою кількістю дільників. В такому випадку школяр має проаналізувати кожне число та визначити, які числа можуть виступати з ними в якості дільників (за умови реалізації ділення без остачі). Складені числа в межах першої сотні можуть мати від трьох до дванадцяти дільників, при чому числа, які мають однакову їхню кількість, можуть знаходитись досить далеко одне від одного на числовій прямій. Дитина аналізує числа на дошці. Якщо там є прості, вони відразу відходять під названий у цьому прикладі критерій. Якщо ж простих чисел там нема, то залишається підрахувати кількість дільників для кожного числа. Коли дитина виділяє такі числа, які підходять під визначений критерій, то проходить на новий етап. Мета пошуків там буде така сама, а от числа – інші. Ця вправа тренує здатність швидко визначати кількість дільників, орієнтуватись у числах, простих і складених. Крім того, школяр тренується швидко й правильно виконувати дію ділення, маючи справу з двоцифровими числами та підбираючи дільники для кожного з них подумки. Знайшовши число дільників для одного числа, учень має запамʼятати його і водночас підбирати аналогічне число для наступного.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.