Тема рівнянь цікава тим, що з її допомогою дитина опрацьовує комплексно всі математичні дії, які вона вивчила раніше: додавання, віднімання, множення й ділення – і робить це з використанням різних принципів та явищ, як от круглі дужки, які визначають, яку дію треба виконати першою. При цьому кожна вправа, що присвячена рівнянням, має бути чимось відмінною від інших, аби стимулювати інтерес дитини і разом із тим – демонструвати інший бік цієї теми. Особливість цього завдання полягає у тому, що інколи будуть даватись для опрацювання рівняння, які взагалі не мають кореня, тобто не можуть мати конкретної відповіді або навіть варіантів для відповіді, які б задовольняли умови. На екрані перед учнем міститься нове для кожного наступного етапу рівняння. Цікавим є різноманіття рівнянь – вони між собою відрізняються не лише числами, діями та їхньою послідовністю, а й тим, що інколи трапляються вирази, забрані у вертикальні риски, схожі на дужки, але такі, що мають форму прямих відрізків. Що означають ці символи? Вони означають, що вираз, який знаходиться в середині таких рисок, може бути як зі знаком «плюс», так і зі знаком «мінус». Отже, учень аналізує рівняння, визначаючи, в якому порядку необхідно виконати ті чи інші математичні дії, щоб знайти корінь. Школяр звертає увагу на те, де саме розміщено ці вертикальні лінії, що вони містять у собі. Дитина послідовно виконує потрібні математичні дії, після чого їй необхідно дати відповідь на одне питання: чи є у цьому рівнянні корінь взагалі. Точне число нікуди вписувати не треба, як не треба вписувати й його альтернативний варіант з іншим знаком (тобто протилежне число. Після цього школяр проходить на наступний етап до іншого подібного випадку.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.