Знижки, різноманітні акції та конкурси давно стали частиною сучасного життя. Різні компанії, починаючи від виробників солодощів і закінчуючи кінотеатрами, часто оголошують про різні способи заощадити та придбати їхню продукцію чи скористатись послугою за зниженою ціною – таким чином вони привертають увагу до своєї продукції та переконують і необхідності її придбання навіть тих, хто раніше не був у цьому зацікавленим. У такій ситуації вміння вираховувати початкову вартість покупки є досить актуальним, адже це дасть змогу дитині дізнатись реальну вигоду від знижки. На екрані перед учнем міститься зображення текстової задачі, де описується, скільки було витрачено на ту чи іншу покупку та якою була знижка, що дозволила зекономити. Залишається вирахувати, якою ціна була спочатку. Наприклад, якщо відомо, що персонаж історії купив нову книжку за «150 гривень», маючи знижку «20%», то залишається вирахувати, для якого числа «150» є «80%», адже акційна ціна є часткою, тобто результатом дії знижки. Під задачею є кілька варіантів відповіді. Вони не є підказкою, адже всі ці числа є відносно схожі, тому очевидної правильної відповіді нема. Коли дитина робить правильний вибір, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічний набір дій, але вираховуючи початкову вартість вже іншого товару, маючи нову ціну та інший відсоток знижки. Ця вправа дає змогу учневі значно покращити навички роботи з відсотками і звичайними числами та навчитись використовувати ці вміння у повсякденному житті з реальною користю для себе. Крім того, кожен етап вдало та деталізовано проілюстровано, що посилює цікавість до цієї теми.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.