Сприймати числові вирази та приклади із кількома математичними діями можна по-різному. Іноді вони більше схожі на загадки, іноді – на важку головоломку чи на спосіб зображення числа. Наприклад, «54+3» можна сприймати як спосіб зображення числа «57». Тоді на числовій прямій буде «55», «56», «54+3», «58» тощо. Таким чином приклад може бути частиною певної більшої закономірності. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з такими випадками. На екрані перед учнем міститься зображення таблиці з кількома різними числами, розташованими у стовпчик. Їхня послідовність має певну закономірність побудови. Для того, щоб зрозуміти її, школяр має відняти від одного числа попереднє, а про всяк випадок зробити це ще раз з іншими сусідніми числами. Знайшовши різницю, дитина зрозуміє, яке число має знаходитись у порожній клітинці. Але знайти «крок» послідовності, тобто правило побудови конкретної закономірності – це ще не все. Замість того, щоб ввести у порожню клітинку окреме число, школяр має перед собою кілька варіантів числових прикладів. Учень має знайти той, що відповідає закономірності. Вирази неповні – замість одного елементу там знаходиться літера. Таким чином перед учнем набір рівнянь, де відповідь відома завдяки закономірності, що дозволяє обчислити та знайти невідомий компонент. Коли школяр знаходить потрібний вираз та переносить його до таблиці з числами, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Закономірність буде вже іншою, як і набір виразів. Однак, завжди ці рівняння матимуть різні дії, а крім того, там будуть опрацьовані двоцифрові числа, тож ця вправа є хорошим тренажером для виконання додавання, віднімання, множення й ділення з ними.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.