Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа ще більш складна, ніж попередні, адже дитина у ході її виконання має проявити досить високий рівень вміння орієнтуватись у багатоцифрових числах із точки зору наявності в них спільного дільника. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони, яка виповнена у вигляді шкільної дошки. На ній розкидано кілька трицифрових чисел у хаотичному порядку. Аби вони не плутались, кожне число зображено у свій колір. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити серед цих чисел зайве, тобто таке, яке не має спільного з іншими числа-дільника. Це означає, що школяр для успішного проходження завдання має вміти досить швидко та ефективно «на око» знаходити спільний дільник для кількох чисел. Для цього не обовʼязково виснажливо ділити кожне число на той чи інший дільник, перевіряючи, залишиться остача чи ні. Існує кілька особливостей, які дозволяють відразу зрозуміти, чи можна те чи інше число розділити на дільник без остачі. Використовуючи їх, дитина буде рухатись між рівнями вправи, як між рівнями гри. Під числами міститься активна кнопка, де захована підказка з переліком цих способів розпізнавання спільного дільника. Наприклад, всі парні числа можна розділити на «два», числа, які мають спільний дільник «5», завжди самі закінчуються на пʼятірку, або ж на нуль тощо. Користуватись цією підказкою варто в крайньому випадку, але в будь-якому разі дитина неодмінно вивчить всі ці прикмети, адже коли школяр пройде на новий етап, то перед ним будуть інші числа, серед яких знову треба буде відшукати зайве за цим критерієм. Отже, користуватись цими особливостями школяр буде постійно, і в майбутньому зможе це робити впевнено та без помилок.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.9
Зайве число
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися