Ця вправа ще більш складна, ніж попередні, адже дитина у ході її виконання має проявити досить високий рівень вміння орієнтуватись у багатоцифрових числах із точки зору наявності в них спільного дільника. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони, яка виповнена у вигляді шкільної дошки. На ній розкидано кілька трицифрових чисел у хаотичному порядку. Аби вони не плутались, кожне число зображено у свій колір. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити серед цих чисел зайве, тобто таке, яке не має спільного з іншими числа-дільника. Це означає, що школяр для успішного проходження завдання має вміти досить швидко та ефективно «на око» знаходити спільний дільник для кількох чисел. Для цього не обовʼязково виснажливо ділити кожне число на той чи інший дільник, перевіряючи, залишиться остача чи ні. Існує кілька особливостей, які дозволяють відразу зрозуміти, чи можна те чи інше число розділити на дільник без остачі. Використовуючи їх, дитина буде рухатись між рівнями вправи, як між рівнями гри. Під числами міститься активна кнопка, де захована підказка з переліком цих способів розпізнавання спільного дільника. Наприклад, всі парні числа можна розділити на «два», числа, які мають спільний дільник «5», завжди самі закінчуються на пʼятірку, або ж на нуль тощо. Користуватись цією підказкою варто в крайньому випадку, але в будь-якому разі дитина неодмінно вивчить всі ці прикмети, адже коли школяр пройде на новий етап, то перед ним будуть інші числа, серед яких знову треба буде відшукати зайве за цим критерієм. Отже, користуватись цими особливостями школяр буде постійно, і в майбутньому зможе це робити впевнено та без помилок.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.