Десятковий дріб являє собою досить цікавий та специфічний спосіб зображення дробу звичайного, де замість чисельника і знаменника міститься кілька розрядів, які розташовані після коми, що символізує початок, власне, дробової частини. Розряди тут водночас і схожі і не схожі на ті, що притаманні цілим числам. З одного боку, вони дещо подібно називаються («десяті», «соті» проти «десятків» та «сотень»), а з іншого – мають притаманне лише їм значення. Так, відразу після коми йде розряд десятих, тобто число, яке там зазначене відображає чисельник цілого дробу з десяткою на місці знаменника. Оскільки кожна цифра міститься на своєму розряді, досить важливо їх вивчити. Крім того, як віднімання з додаванням, так і множення з діленням у випадку з десятковими дробами виконується по розрядам. Це лише посилює значення знань по цій темі. На екрані перед учнем міститься зображення кількох симпатичних роботів. Вони розташувались по порядку від більшого до меншого. Кожен із них містить число. Перший – повний варіант десяткового числа з цілим і дробовим частинами. Кожен наступний робот міститься по одному розряду. Важливо, щоб дитина розуміла: розряди є не просто цифрами. Кожен із них означає певне число, яке є частиною загального десяткового. Наприклад, число «4,509» є сумою «4», «0,5», та «0,009». Отже, школяр аналізує спершу початкове повне десяткове число, після чого визначає кожен із дробів, які його утворювали. Заповнивши всі пропуски на роботах із відповідними числами, дитина проходить на новий етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій, аналізуючи вже інший випадок розкладання десяткового числа на складові. Розуміння структури цих чисел є важливим для виконання різноманітних завдань із ними в майбутньому.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.