Існує досить багато різноманітних способів подачі інформації, з якими дитина так чи інакше вже стикалась під час вивчення різних математичних тем у попередні навчальні роки. Це різноманіття потрібне з двох причин. По-перше, з його допомогою вдається уникнути одноманітності при вивченні математики і зробити цей процес цікавим для учня. По-друге, різноманіття способів подачі інформації дає можливість краще закріпити знання на практиці у різних умовах. Це розвиває гнучкість сприйняття інформації, розуміння теми та зосередженість дитини. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься заповнювати таблицю з десятковими числами. На екрані перед школярем на кожному новому етапі міститься зображення іншої такої таблиці. Таблиця досить невелика, однак – зручна для структурування інформації. Учень бачить, яким умовним символом позначає одне десяткове число, потім – друге. Далі залишається заповнити порожні клітинки, де вказується, що саме з цими дробами треба зробити – додати або відняти. Наприклад, «а» за умовами рівня – це «0,9», а «b» є «1,2». У першу вільну клітинку треба записати результат виразу «a+b», а у другу – результат «b-a». Школяр виконує ці обчислення, вписує дробові числа, які є сумою та різницею для цих виразів, після чого проходить на новий етап до іншої подібної таблиці з новими десятковими числами для опрацювання. Загалом виконання цього завдання є досить простим, однак саме наявність цих умовних позначень для десяткових чисел і додає йому складності, адже дитині треба правильно співвіднести букви з числами, які за ними ховаються суто в рамках одного етапу. А це розвиває концентрацію та переводить навички роботи з десятковими числами на новий рівень.