Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Окрім більш поглибленого вивчення вже відомих дитині тем, цей курс вправ із математики пропонує ще й зовсім новий матеріал, з яким дитина раніше не стикалась, і ця вправа – одна з таких. Вона відкриває низку завдань, які присвячені степеням і описує їх фундаментальну основу. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення нового ряду множників. Перше, що помічає дитина – всі множники однакові. Наприклад, три перемножені числа «7» або вісім чисел «5», перемножені між собою. Учень вже має досвід роботи з прикладами на множення, де елементів кілька, однак тут не треба вираховувати добуток. Натомість пропонується вибрати результат множення, записаний у вигляді степеня. Степінь виражає кількість разів перемноження числа саме на себе. Наприклад, дві перемножені між собою четвірки будуть зображуватись як четвірка у другій степені. Важливо, аби дитина запамʼятала – при записі добутку у вигляді степеня число, яке перемножується саме на себе, не змінюється, а меншим за розміром числом у правому верхньому кутику позначається кількість множників. Щоб правильно зобразити добуток у вигляді степеня, треба просто порахувати кількість цих множників і вибрати відповідний варіант із-поміж наданих нижче. Коли учень це робить, то проходить на новий етап завдання, де треба опрацювати інший аналогічний випадок. Ця вправа вкрай проста – дитині необхідно лише правильно обирати варіант запису степеня. Але вона є важливою: інші варіанти, що подаються поряд із правильним, здебільшого містять найбільш розповсюджені помилки у зображенні степеня, відповідно, рухаючись між етапами, школяр звертає на них увагу, концентрується на правильному варіанті і в майбутньому ним і буде користуватись.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.1
Записуємо добуток у вигляді степеня
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися