Окрім більш поглибленого вивчення вже відомих дитині тем, цей курс вправ із математики пропонує ще й зовсім новий матеріал, з яким дитина раніше не стикалась, і ця вправа – одна з таких. Вона відкриває низку завдань, які присвячені степеням і описує їх фундаментальну основу. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення нового ряду множників. Перше, що помічає дитина – всі множники однакові. Наприклад, три перемножені числа «7» або вісім чисел «5», перемножені між собою. Учень вже має досвід роботи з прикладами на множення, де елементів кілька, однак тут не треба вираховувати добуток. Натомість пропонується вибрати результат множення, записаний у вигляді степеня. Степінь виражає кількість разів перемноження числа саме на себе. Наприклад, дві перемножені між собою четвірки будуть зображуватись як четвірка у другій степені. Важливо, аби дитина запамʼятала – при записі добутку у вигляді степеня число, яке перемножується саме на себе, не змінюється, а меншим за розміром числом у правому верхньому кутику позначається кількість множників. Щоб правильно зобразити добуток у вигляді степеня, треба просто порахувати кількість цих множників і вибрати відповідний варіант із-поміж наданих нижче. Коли учень це робить, то проходить на новий етап завдання, де треба опрацювати інший аналогічний випадок. Ця вправа вкрай проста – дитині необхідно лише правильно обирати варіант запису степеня. Але вона є важливою: інші варіанти, що подаються поряд із правильним, здебільшого містять найбільш розповсюджені помилки у зображенні степеня, відповідно, рухаючись між етапами, школяр звертає на них увагу, концентрується на правильному варіанті і в майбутньому ним і буде користуватись.