При роботі зі степенями як із новою темою учня може здивувати те різноманіття форм такої роботи: десь треба дізнатись основу степені, десь – показник; степені можуть використовуватись у рівняннях, вони самі можуть бути невідомими у рівняннях тощо. При цьому важливо концентруватись і на окремих випадках, зокрема – на знаходженні основи степені, показник якого дорівнює двійці. Цей вид степенів ще й є досить часто вживаним, навіть є спеціальний термін: число у квадраті, тобто число у другій степені. Справа в тому, що обчислити квадратну степінь відносно просто, і учень може зробити це з будь-яким одноцифровим числом та деякими двоцифровими, тоді як з третім ступенем (який називається кубічним) це вже значно складніше, а от з четвертим – в принципі надто складно навіть у випадку з більшістю одноцифрових чисел. На екрані міститься зображення виразу, де вже є результат піднесення числа до другого степеня. По інший бік міститься порожня клітинка з, власне, цим самим степенем. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб підібрати основу другого степеня. Для цього учню необхідно лише згадати таблицю множення та обчислити, яке число надане в якості добутку при множенні самого на себе. Наприклад, якщо добутком є число «36», то школяр згадує, що єдине число, котре підходить в якості основи степеня з показником, що дорівнює двійці в такому випадку – це шістка, адже дві перемножені шістки дають «36». Під робочою зоною знаходиться кілька варіантів. Учень вибирає потрібний та проходить на новий етап завдання. Там на нього чекатиме інший подібний випадок та новий набір варіантів, серед яких лише один – правильний. А художній супровід робочої зони лише додає завданню різноманіття в плані візуального оформлення.