Коли йде мова про буквені вирази, слід памʼятати значення цих літер. Вони використовуються для того, щоб показати наявність прихованих елементів, точне значення яких залишається невідомим. У рамках одного виразу одна літера може приховувати лише одне число, але – будь-яке. Тому, якщо невідомо, чому дорівнює вираз, рівняння розвʼязати не вийде, адже у «х» може бути скільки завгодно значень. Однак, вираз цілком можна спростити, виконавши ті дії, які можливо. Наприклад, можна виконати дії на кшталт «3х+5х», що дорівнюватиме «8х» тощо. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься кілька таких виразів, що місять різні літери та числа. Вони розміщені у стовпчик. Біля них знаходиться група виразів, які претендують на роль їх еквівалентів, що вже були спрощені. Однак, ці вирази знаходяться у хаотичному порядку. Завдання полягає у тому, щоб перемістити ці вирази правильно, тобто до їх еквівалентів. Для цього учень аналізує кожен вираз по черзі, послідовно порівнюючи його з варіантами, зображеними збоку. При цьому всі ці вирази є досить складними: у них є кілька дій, кілька елементів як буквеного, так і числового типу. При цьому школяр має звертати увагу на деякі особливі моменти, наприклад, на те, що у випадку з «х+3х» відсутність числа перед буквою сприймається як одиниця, тож результатом цього виразу є «4х». А наявність перед круглими дужками самого лише мінусу без будь-яких чисел та літер означає зміну всіх знаків перед числами всередині цих дужок на протилежні. При цьому знайти відповідності досить просто, адже навіть літери у них можуть бути підказкою, скажімо, лише в одному з трьох виразів з обох боків є «у», тож стає звʼязок у цій парі є очевидним.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.