Рівняння – це математичний вираз, де результат дії здебільшого є відомим, тоді як замість одного з компонентів, які призвели до цього результату, міститься буквений символ, який означає невідоме число. Для того, щоб розвʼязати рівняння та знайти число, що ховається за цією літерою, необхідно правильно виконати певну послідовність дій. Наприклад, якщо «х» є доданком, то необхідно від суми відняти відомий доданок, якщо «х» є множником, до якого також додається ще одне число, то спочатку треба від результату відняти доданок, щоб це число розділити на відомий множник. Складність рівняння визначає кількість дій, які потрібно виконати задля його розвʼязання. Однак, не лише число може бути невідомими. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з випадками, коли невідомим є степінь. Фактично, нічого в такому випадку не змінюється у самій структурі розвʼязування рівняння: необхідно визначити, яку дію слід виконати першою, щоб визначити, що за число являє собою результат піднесення іншого числа у степінь. Коли дитина дізнається це, зрозуміти, якою має бути степінь для того, щоб перетворити одне число на інше шляхом перемноження його самого на себе, досить просто. Наприклад, якщо завдяки правильній послідовності дій стало зрозуміло, що піднесена у певну степінь четвірка дає у результаті число «64», то зрозуміло, що степінь – число «3». На екрані перед учнем міститься зображення такого рівняння – іншого для кожного наступного етапу. Воно знаходиться у робочій зоні, яка вдало та якісно проілюстрована. Варіанти розвʼязку містяться під робочою зоною. Коли дитина вибирає один та переміщує його до неї, то проходить на новий етап.