Середнє значення числової послідовності може стати необхідним у цілому ряді випадків. Актуальність цього матеріалу виходить за межі суто академічних знань, адже в житті може бути багато випадків, коли середнє значення потрібне для вирішення цілком життєвих питань. У ході виконання цього завдання дитина займеться обчисленням середнього значення послідовностей на прикладі задачок, що описують такі обставини. На екрані перед школярем міститься текст такої задачі – нової для кожного етапу. Описується ситуація, в якій важливу роль грає послідовність чисел. Наприклад, необхідно закинути якір на певну глибину, яка дорівнює середньому значенню числової послідовності, яка надається нижче. Це значення обчислюється наступним чином: всі числа у послідовності додаються, після чого ця сума ділиться на кількість чисел у ряду. Частка і є середнім значенням. Наприклад, є ряд «5, 12, 7». Сума чисел складає «24». Всього їх в послідовності 3. Частка при діленні «24» на трійку складає «8». Це число і є середнім значенням. У послідовностях, з якими працюватиме дитина, таких чисел буде не надто більше, але вони можуть бути десятковими, що ускладнює роботу з ними. Під текстом задачки є кілька варіантів відповіді. Коли учень вибирає правильний варіант, то проходить на новий етап, де необхідно буде опрацювати аналогічним чином інший ряд чисел. Ця вправа дає змогу дитині не лише попрактикуватись у додаванні багатьох мішаних чисел та діленні, а й знайомить учня з поняттям середнього значення, що дозволить в майбутньому обчислювати середню ціну, середню температуру тощо.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.