Математика є досить серйозною академічною наукою, тобто такою, яка вивчається протягом багатьох років. Однак, вона також має й прикладне, тобто цілком життєве застосування. Кожного дня люди стикаються з питаннями, для вирішення яких їм може знадобитись математика. Розрахунок часу, покупки різних речей, розрахунок відстані, швидкості та періоду подій – все це лише частина ледь не щоденних справ, з якими математика повʼязана нерозривно. У ході виконання цього завдання дитина стикнеться ще з одним видом таких дій: учень шукатиме ціну на один товар, знаючи, скільки довелось витратити, щоб купити кілька таких обʼєктів. Для того, щоб виконати це завдання, слід використати ділення, розуміючи, як воно повʼзяується з матеріалом. На екрані перед учнем міститься текст задачі – нової для кожного етапу. У тексті розповідається про те, скільки довелось витратити, купуючи кілька предметів. Називається кількість куплених речей. Всі вони належать до одного виду, а тому коштують однаково. Відповідно для того, щоб дізнатись, яка ціна однією штучки, необхідно загальну суму витрачених грошей розділити на кількість куплених предметів. Частка – і є ціною за одну річ. Тут головне проявити розуміння того, як дія ділення повʼязується з матеріалом. Коли дитина виконує обчислення, то вписує частку у порожню клітинку і проходить на новий рівень завдання, де треба виконати аналогічний набір дій. Ціна на речі завжди враховує гривні і копійки. В одній гривні – сотня копійок, а тому ціна здебільшого являє собою десятковий дріб. Відповідно ця вправа не лише показує, як використати дію ділення в житті, а й дає можливість повторити тему ділення десяткових дробів та роботу з розрядами цих чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.