Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема відсотків є досить специфічною та особливою. Загалом її виносять у окрему тему вивчення, однак, за структурою та дією відсотки нерозривно повʼязані з дробами, а також діленням і множенням з ними. Ця вправа є базовою при вивченні відсотків. Вона дає дитині зрозуміти головне – як саме відсотки використовуються у буденному житті та навіщо вони потрібні. На екрані перед учнем міститься зображення текстової задачки, де фігурують відсотки. Задача має певний сюжет або принаймні тематику, яка повʼязана з відсотками й у повсякденному житті, наприклад, йде мова про знаходження відсотків вмісту однієї речовини в іншій. Відсотки – поняття досить універсальне. Наприклад, якщо відомо, що в розчині «18%» солі, то скільки б не взяли цього розчину для дослідів, відсоток солі буде незмінним, адже він там є завжди. Однак, змінюється конкретна кількість солі в залежності від обʼєму розчину, і за допомогою цього завдання дитина дізнається, як її знайти. «100%» – це умовна одиниця. Відповідно «1%» є «0,01» або дробом із одиницею в чисельнику та сотнею в знаменнику. А те, як знайти дріб від числа, школяр вивчив за допомогою попереднього завдання. Щоб знайти ті ж «18%» від «200 г» розчину, треба розділити ці «200» на «100», а потім частку помножити на «18». Стає зрозуміло, що в «200 г» 18%-го розчину солі «36 г». Щоб полегшити дитині проходження завдання, під текстом подається два варіанти відповіді, які служать орієнтиром. Учень виконує обчислення на кшталт описаних вище, після чого вибирає правильний варіант та проходить на новий етап до іншої задачки подібного типу.  Кожна з них вдало проілюстрована, тож школяр відчує себе вченим або економістом – в залежності від тексту. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.10
Знаходимо вiдсотки вiд числа
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися