Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо попереднє завдання було здебільшого ознайомче, то ця вправа має на меті надати дитині досвіду у виконанні елементарних дій з функцією, а саме – знаходження її значення у відносно простих випадках. Хоча визначення функції, яке зустрічається у підручниках, може здатись  досить складним, насправді робота з цією математичною одиницею такою не є, і завдяки цій вправі учень переконається у цьому. На екрані перед дитиною міститься таблиця, де вказується один з елементів функції, наприклад, «х». треба визначити «у». Випадки «х» можуть бути різними, але функція, тобто обставини, в які потрапляє приховане за цією літерою число, завжди одне й те саме, і вказується воно у формулюванні завдання. Наприклад, згідно з ним «у=5+3х». В такому випадку, якщо «х» дорівнює «2», то «у» дорівнюватиме «11», а якщо «х» дорівнює «5», то «у» дорівнюватиме «20». Числа змінюються, але функція в рамках одного етапу лише одна. Дитина підставляє потрібне число замість однієї літери та обчислює, чому дорівнює інша, вказана у функції. Коли школяр заповнює таблицю повністю, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Учень має бути уважним, щоб не заплутатись і під певним «х» ввести те значення «у», яке актуально саме для цього варіанту функції. Фактично, в залежності від літери змінюється лише варіант функції, але сама вона залишається такою ж – і дитина має зрозуміти це. Числа у цій вправі навмисно надаються прості – невеликі, натуральні, додатні. Для зручності таблиця зображена у різних кольорах, щоб було простіше сприймати її візуально. Учень має звикнути працювати з функціями, щоб перейти до більш складних і відповідно більш цікавих випадків у майбутньому. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.2
Знаходимо значення функції
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися