Модуль числа – поняття досить специфічне, яке повʼязане з розумінням явища відʼємних чисел. Модуль, грубо кажучи, ніби «очищує» число від будь-якого знаку, крім «+», тож модуль додатного числа – це саме це число; модулем відʼємного числа є його протилежність, тобто таке ж число, але додатне; нарешті, модулем нуля є сам нуль. У ході виконання цього завдання дитині пропонується відшукати модуль відразу для кількох чисел. В якості форм і подачі інформації учневі пропонується працювати з таблицею. На екрані міститься зображення такої таблиці, де у верхньому рядку позначаються різні числа, як додатні, так і відʼємні. Другий рядок – це модуль числа, а третій – модуль числа, до якого додали мінус. Модуль позначається двома паралельними вертикальними рисками, які оточують число. В їх межах знак «-» не може бути присутнім, але поза межами модуля він цілком може бути в наявності. Тобто число в модулі стає додатним, яким би воно не було до того (і лише нуль не змінюється ніколи), а якщо перед модулем є «мінус», то число стає відʼємним, яким би воно не було до того. Учень аналізує кожне число в верхньому рядку таблиці, після чого заповнює порожні клітинки, переносячи туди правильні варіанти цих чисел відповідно до того, чи є вони моделям бо модулем з мінусом. Коли школяр заповнить всі порожні клітинки у таблиці, то пройде на новий етап. Там на нього чекатиме аналогічна таблиця, але з новими числами, серед яких будуть як дробові, так і цілі, як додатні, так і відʼємні. Деякі клітинки вже заповнені, що є суттєвою підказкою для школяра. Робота з модулем дозволяє надати числу того знаку, який є потрібним в конкретному випадку, тож розуміння цієї теми стане у нагоді дитині в майбутньому.
Учень/учениця: розуміє, що таке модуль числа, протилежні числа, цілі числа.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.