Із першою для себе послідовністю математичних одиниць дитина познайомилась ще в першому класі, адже порядок чисел при лічбі теж є послідовністю. Поступово складність таких формувань зростала, вони ставали більшими, а головне – змінювався принцип їхньої побудови. Цей принцип виявляється у закономірності знаходження наступного елемента послідовності. Наприклад, у ряді чисел «4,6,8,10» такою закономірністю є правило додавання двійки до кожного попереднього елемента. Однак, закономірності можуть бути значно більш різноманітними, можуть динамічно змінюватись, а також й самі елементи послідовності можуть бути досить специфічними. У ході виконання цього завдання дитина зіштовхнеться з такими випадками. Мета виконання вправи полягає у тому, щоб дати можливість навчитись знаходити закономірність у новій послідовності, якою б вона не була складною і з якими числами не довелось би мати справу – цілими, дробовими, відʼємними тощо. На екрані міститься зображення послідовності – нової для кожного етапу вправи. Учень вивчає ті її елементи, які є в наявності на екрані. Шукає різницю між двома сусідніми елементами, знаходячи «крок», який має пройти число, щоб отримати наступний елемент послідовності. Іноді вона може зростати, іноді – спадати. Під каркасом для неї є кілька варіантів чисел, якими послідовність треба продовжити і завершити. Учень має використати це число-ключ, яке було знайдено тільки що, щоб зрозуміти, які з чисел та в якому порядку підходять для цього. Коли школяр переміщує їх до послідовності, то проходить на наступний етап завдання. Родзинкою вправи є її приємне візуальне оформлення – наявність додаткових персонажів, цікаве розташування чисел тощо.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.