Аксіомами в математиці вважаються твердження, які не потребують доказів і є або зрозумілими, або очевидними. І їх можна використовувати для подальшої роботи як аргумент для розв’язування математичних задач. Це завдання присвячене аксіомам планіметрії.
Перед учнем — формулювання такої аксіоми. Дитина читає цю аксіому та уявляє, як виглядає фігура, що підтверджує її правильність. Аксіоми подаються різні, але жодна не супроводжується малюнком, тож учень має сам зрозуміти, чи правильно вони сформульовані й чи існує взагалі те правило, яке вони виражають. Деякі аксіоми мають формулювання, подібне до правильного, але помилкове буквально в одному слові. Скажімо, називається «довжина кута», тоді як насправді кут вимірюється в градусах, тож у нього не може бути ніякої довжини. Дитина має визнати за аксіому лише повністю правильне твердження.
Виконання цього завдання дозволяє учня запам’ятати всі потрібні аксіоми планіметрії.
Учень/учениця пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками.