Лінійна функція використовується для того, щоб зображувати координати точок на площині та будувати прямі через них. Досі дитина використовували різні методики роботи з цими виразами, але цього разу школяр буде займатися саме побудовою графіку лінійної функції.
Спочатку дитині потрібно визначити функцію відповідно до аргументу або навпаки — аргумент відповідно до функції. Для цього під виразом є спеціальна таблиця, де надається або «х», або «у». Школяр підставляє у вираз один невідомий та обчислює інший для цієї ж функції, але з іншим елементом. Далі потрібно побудувати прямі через ці точки. Значення аргументу — це місцеположення точки по осі «х», а значення функції — значення по осі «у». Дитина ставить точки згідно з координами і бачить, як між ними будується пряма.
Ця вправа цікава тим, що пропонує цілу послідовність дій, які разом об’єднуються в те, задля чого функції й використовуються — у побудову графіків.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).