Це завдання пропонує дитині перевіряти вже готові нерівності, що містять різні математичні дії та дробові числа. Це урізноманітнює завдання, але дозволяє закріпити всі отримані раніше вміння, бо для перевірки чужої роботи учню необхідно буде кожного разу розв’язувати нерівність наново.
Школяр бачить малюнок, що зображує персонажа. Той пропонує нерівність, яку він розв’язав. Малюнок досить яскравий, тож завдання видається дитині більше грою із взаємодією з різними персонажами, ніж вправою. Учень має виконати дію між числами, щоб зрозуміти, чи дійсно її результат є більшим або меншим, ніж число, вказане з іншого боку від відповідного знаку. Дитині пропонується натиснути «лайк», якщо цей персонаж має рацію, або «дизлайк», якщо цей герой помилився.
Ця вправа дозволяє розвинути вміння аналізувати вже готові приклади та шукати в них помилки, якщо вони там є. Також це завдання є корисним для покращення вміння виконувати різні математичні дії з дробами.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.