Робота з великим набором елементів може перетворитися на справжню гру, цікаву та приємну. Такий формат має це завдання, де дитині замість того, щоб обчислювати результат виконання дії з двома мішаними десятковими числами, необхідно лише вставити пропущені цифри в порожні клітинки в різних розрядах кожного з елементів виразу.
Перед учнем міститься зображення такого пошкодженого прикладу. У кожному числі є порожня клітинка або кілька, однак вони розташовані таким чином, що дізнатися невідому цифру в розряді можна за допомогою інши чисел. Тобто якщо в сумі двох дробів пропущено десяті, то в доданках десяті будуть, і потрібно лише додати цифри, що там перебувають. А якщо в сумі та одному з доданків є тисячні, то тисячних немає в іншому доданку, тож від цифри в сумі треба відняти відповідну цифру в одному з відомих доданків. Мета учня — заповнити всі порожні клітинки.
Якщо в числа, дробового чи цілого, багато цифр і розрядів, дитина сприймає це як складність, і ця вправа дозволяє позбутися цього.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.