Математичні вирази можуть містити різні дії, і для того, щоб успішно з ними працювати, необхідно навчитися оцінювати результат таких прикладів, порівнюючи їх між собою.
Перед дитиною – пара таких виразів. Вони містять як додавання з відніманням, так і множення з діленням, а хоча б одне число піднесено до степеня. Ці вирази належать двом персонажам, між якими необхідно вибрати, кому потрібно віддати подарунок. Школяр оцінює приклади та вибирає з більшим або меншим (в залежності від мети на рівні) результатом та робить подарунок відповідному герою.
Виконання цієї вправи допоможе дитині навчитися порівнювати вирази з різними діями до того, як виконувати їх.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.