Робота з десятковими числами дещо нагадує роботу з цілими, адже у випадку з додаванням та відніманням теж відбувається порозрядно: десяті додаються або віднімаються від десятих, соті взаємодіють із сотими, тисячні — з тисячними. Щоправда, є відмінності: наприклад, починати підрахунки потрібно з розряду, який перебуває найбільш далеко від коми, що відокремлює цілу частину числа від дробової.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься оцінювати десяткові числа, які могли б мати ту чи іншу суму або різницю. Вправа має ігрову тематику Дикого Заходу: числа розташовані на фоні малюнка, що зображує американські прерії та ковбоя чи шерифа або іншого героя тих часів. У завданні подається число і вказується дія: або додавання, або віднімання. Дитина має знайти і виділити серед варіантів нижче ті числа, які в результат додавання або віднімання між собою можуть дати такий результат.
Виконувати саму дію не потрібно, якщо учень добре орієнтується в розрядах та вміє оцінити дроби.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.