Нерівності можуть виглядати по-різному залежно від обставин і конкретного випадку. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з нерівностями-виразами, що містять літери, за якими ховається невідоме число, що трохи нагадує роботу з рівняннями.
Нерівність такого типу перебуває на фоні зображеного кафе. Навколо виразу літають різні варіанти невідомого буквеного компонента. Школяр намагається зорієнтуватися в них та, якщо потрібно, підставляє по черзі ці числа замість літери. Вибрати потрібно те число, яке після заміни літери і всіх обчислень не порушить правильність виразу. Наприклад, якщо з одного боку знаку «менше» вираз «34+х», а з іншого — «10х», то число «20» підходить, якщо перший вираз має бути більшим, ніж другий.
Виконання цього завдання дозволить дитині навчитися сприймати нерівності цілісно, працюючи злагоджено з обома її структурними частинами.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.