З математичними прикладами можна виконувати цілий набір дій та ускладнювати їх різними способами, крім збільшення кількості елементів або розрядності чисел, у чому переконається дитина завдяки виконанню цього завдання.
Перед учнем на кожному етапі міститься лише один приклад із відносно короткими діленим та дільником, але є кілька важливих нюансів. По-перше, числа, що входять до складу виразу, можуть бути від’ємними. Дитина має згадати про те, що при множенні або діленні двох чисел із різними знаками результат матиме перед собою мінус, а при множенні або діленні чисел з однаковим знаком, яким би він не був, результат буде додатним числом. Також у завданні, формулювання якого перебуває над робочою зоною, міститься вказівка про те, до якого розряду треба округлити результат. Дитина спершу виконує дію в прикладі, потім визначається зі знаком, а вже після цього округлює результат — і вписує його остаточний варіант у робочу зону.
Усі ці операції учень проводиться подумки, що стимулює його зосередженість та концентрацію.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.