Числові послідовності можуть формуватися з різних математичних одиниць, у тому числі і з дробів.
Усе визначає «крок» послідовності. Наприклад, якщо вона виглядає як «0,4; 0,5; 0,6; 0,7», то до кожного числа потрібно додати «0,1», і це число є кроком, послідовності, її правилом формування. Для того, щоб утворити або доповнити неповну послідовність, потрібно не лише орієнтуватися в дробах, а і вміти віднімати, адже для знаходження відстані між двома сусідніми числами потрібно від наступного відняти попереднє. Такий формат роботи має ця вправа. Сюжетно вона пов’язується з магазином квітів. Перед дитиною міститься зображення кількох гарних букетів, майже кожен із яких підписано тим чи іншим числом. Під ними — числова послідовність. Дитина бачить у ній порожні ділянки. Школяр обчислює, яка відстань має бути між найближчими елементами послідовності, додає до попереднього перед порожниною дробу це значення, після чого отримує одне з чисел під квітами. Залишається лише перемістити звідти число в послідовність.
Числова послідовність може утворюватись, підкоряючись різним правилам, і це завдання дозволяє запам’ятати їх.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.