В одному виразі одна й та сама літера може траплятися кілька разів, але вона завжди має лише одне значення в його межах. Ця вправа дає дитині навчитися заміняти літери числами, що ховаються за ними, аби мати можливість спростити їх і знайти результат усіх дій, як у звичайному багатоелементному прикладі.
На кожному етапі перед учнем міститься один такий вираз. У ньому є кілька різних структурних елементів. Дитині необхідно пам’ятати про всі тонкощі порядку виконання математичних дій. Наприклад, що першою треба виконати дію, яка перебуває в межах круглих дужок, а також про те, що в множення та ділення є перевага перед додаванням та відніманням в плані порядку виконання, якщо цих дужок немає. У завданні подається значення буквеного виразу. Школяр подумки заміняє літеру на вказане число та виконує всі обчислення. У виразах трапляються десяткові числа, тож особливу увагу треба приділити роботі з розрядами. Остаточний результат школяр вписує в порожню клітинку під малюнком, на фоні якого є приклад.
Ця вправа дозволяє навчитися швидко розв’язувати не надто великі, але багатоелементні та різні за структурою вирази без помилок.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.