Особливість рівнянь у тому, що вони можуть бути досить багатоелементними та великими. Ба більше, один і той самий невідомий елемент, що ховається за літерою, може траплятися в рівнянні кілька разів.
У процесі виконання цього завдання дитина працюватиме з такими рівняннями. На екрані перед учнем міститься зображення квіткової галявини, по якій гуляють діти. Там ростуть великі та гарні квіти, серед яких є кілька чисел. Ці числа — варіанти відповіді на питання про те, що ховається за літерою в цьому рівнянні. Цікаво, що за правилами в рамках одного виразу може бути лише одне значення певної літери. Тому дитина аналізує те, як поєднуються числа та скорочується досить велике рівняння за допомогою використання формул скороченого множення. Тобто це завдання дає можливість застосувати ці формули на практиці.
Скоротивши рівняння, дитина визначає величину невідомого без проблем і вибирає правильний варіант, після чого проходить на новий етап, де формула буде вже іншою, тож школяр отримає важливий практичний досвід у їхньому застосуванні.
Учень/учениця розв'язує вправи, що передбачають знання формул скороченного множення.