Ця вправа пропонує дитині приміряти на себе роль казкового пірата, який відправляється в небезпечну мандрівку за неймовірними скарбами. А для цього необхідна мапа, де є маршрут до цих скарбів. Мапа в цій ігровій вправі пов’язана з математикою. Мапа стара й пошкоджена, тож для того, щоби відновити дорогу до золота й алмазів, необхідно заповнити всі пропуски.
Дитина бачить перед собою цікаво оформлену карту, на якій містяться кілька порожніх клітинок, а між ними — стрілочки, що вказують напрямок руху. Над кожною стрілкою можна знайти число та дію. Дитина починає мандрівку з того числа, яке вже є в наявності в клітинці. Його треба помножити або поділити на число, що вказується над стрілкою, яка від цієї клітинки йде до іншої, а результат цієї дії — вписати в неї, у цю порожню робочу зону. А потім це число треба використати як перший елемент у наступному прикладі й так рухатися до хрестоподібної позначки на мапі, яка означатиме, що дитина знайшла свої піратські скарби.
А на кожному наступному етапі змінюватимуться як приклади (які завжди містять десяткові числа), так і деталі візуального оформлення карти.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.