Дитина вже має досить вагомий досвід роботи з числовими нерівностями, але тепер учень знає і про від’ємні числа, що істотно відрізняються від додатних. А тому для того, щоб орієнтуватися в числах з урахуванням нового матеріалу, варто навчитися порівнювати числа, враховуючи знак перед ними.
Учню подається нерівність максимально простого типу: змінна, знак «більше» або «менше», а потім — певне число. Нижче надаються різні варіанти чисел. Серед них треба дібрати всі, які задовольняють цю нерівність. Ніяких особливих дій виконувати не потрібно. Лише порівняти кожен із варіантів із тим числом, що подається у виразі. Єдиний нюанс — серед них є як від’ємні, так і додатні. Тож учню слід звернути увагу на те, що «23 984» більше за «-24 998».
Ця вправа тренує уважність дитини й також дозволяє навчитися краще працювати з числами, що мають різні знаки. Це знадобиться як для складніших нерівностей, так і для прикладів із числами, що належать до різних типів за місцезнаходженням на числовій прямій відносно нуля.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.